Четвер, 14.12.2017, 00:32
Історія та гуманітарні дисципліни
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту



QBN.com.ua
Головна » Статті » Історія України » Сучасність

Про підсумки роботи Міністерства освіти і науки України за 9 місяців 2005 року та пріоритетні напрями розвитку освіти і науки у 2006 році
Про підсумки роботи Міністерства освіти і науки України за 9 місяців 2005 року та пріоритетні напрями розвитку освіти і науки у 2006 році
Міністерство освіти і науки України (МОН)
Рішення № 10/4-1 від 20.10.2005

По состоянию на 26 марта 2007 года

<< Главная страница | < Назад

КОЛЕГІЯ МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

Р І Ш Е Н Н Я

20.10.2005
протокол N 10/4-1


Про підсумки роботи Міністерства освіти і науки
України за 9 місяців 2005 року та пріоритетні
напрями розвитку освіти і науки у 2006 році


Заслухавши та обговоривши інформацію "Про підсумки роботи
Міністерства освіти і науки України за 9 місяців 2005 року" та
"Пріоритетні напрями розвитку освіти і науки у 2006 році"
(додаються), колегія Міністерства освіти і науки України
У Х В А Л Ю Є:

1. Інформацію заступника міністра Богомолова А.Г. про
підсумки роботи Міністерства освіти і науки за 9 місяців 2005 року
та пріоритетні напрями розвитку освіти і науки у 2006 році взяти
до відома.

2. Першим заступникам, заступникам Міністра, керівникам
структурних підрозділів міністерства, місцевим органам управління
освітою і наукою зосередити зусилля на виконанні у IV кварталі
2005 року Указу Президента України "Про невідкладні заходи щодо
забезпечення функціонування та розвитку освіти в Україні"
( 1013/2005 ), завдань щодо вдосконалення системи державного
управління у сфері наукової, науково-технічної та інноваційної
діяльності (Розпорядження Президента України від 3 жовтня
2005 року N 1183/2005-рп ( 1183/2005-рп ), заходів на реалізацію
Програми діяльності Кабінету Міністрів України "Назустріч людям"
( n0001120-05 ).

3. Затвердити пріоритетні напрями розвитку освіти і науки у
2006 році та розробити заходи міністерства для їх реалізації.

3. Керівникам структурних підрозділів міністерства
забезпечити безумовне виконання завдань, визначених Програмою
діяльності Кабінету Міністрів України "Назустріч людям"
( n0001120-05 ), - як найважливіших пріоритетів роботи
міністерства у II півріччі 2005 року.

4. Контроль за виконанням рішення колегії залишаю за собою.

Голова колегії,
Міністр С.М.Ніколаєнко


Пріоритетні напрями
розвитку освіти і науки у 2006 році


У сфері дошкільного виховання
Збільшити охоплення дітей дошкільною освітою в сільській
місцевості до 50 відс., в містах до 80 відс. через розвиток
дошкільних навчальних закладів з короткотривалим терміном
навчання, створення системи навчально-виховних комплексів
"Загальноосвітній навчальний заклад - дошкільний навчальний
заклад", приватні, сімейні, індивідуальні форми навчання.

У сфері загальної середньої освіти:
забезпечення подальшого переходу основної школи на новий
зміст і структуру навчання через розробку навчально-методичної
документації, видрук нового покоління підручників, комп'ютеризацію
та інформатизацію навчальних закладів, переоснащення новими
засобами навчання шкільних кабінетів з природничо-математичних
дисциплін;
розширення форм навчання учнів початкової школи у
позашкільних умовах, апробація моделі організації
навчально-виховного процесу "Школа - родина";
розробка та запровадження системи незалежного оцінювання
знань учнів. Проведення експерименту в усіх школах Чернігівської,
Хмельницької областей та міста Севастополя;
оптимізація мережі загальноосвітніх навчальних закладів,
подальша реалізація програми "Шкільний автобус" ( v0051290-03 );
формування освітніх округів на основі волевиявлення батьків;
добитися стовідсоткового забезпечення педагогічними кадрами
всіх шкіл.

У сфері професійно-технічної освіти:
удосконалення управління професійно-технічною освітою,
передача де місцевих органів освіти частини функцій управління
цією системою;
трансформування та оптимізація мережі професійно-технічних
навчальних закладів, зміна структури підготовки робітничих кадрів
відповідно до потреб ринку; праці регіонів;
оновлення змісту професійно-технічної освіти, розробка і
впроваджена державних стандартів нового покоління.

У сфері вищої освіти:
розширення академічних свобод та інституційної автономії
вищих навчальних закладів;
удосконалення системи державного управління вищою школою,
поступовий перехід навчальних закладів у підпорядкування
Міністерства освіти і науки;
забезпечення рівного доступу до якісної вищої освіти всіх
громадян України, вдосконалення добору і залучення обдарованих
молодих людей до навчання, поетапне запровадження зовнішнього
тестування абітурієнтів, залучення банківської системи до надання
кредитів на навчання, забезпечення не менше половини бюджетних
місць при вступі до ВНЗ;
відповідно до вимог Болонської декларації запровадити новий
перелік напрямів і спеціальностей вищої школи, перейти до
дворівневої (бакалавр-магістр) системи підготовки кадрів та
кредитно-модульної системи навчання;
розробити і запровадити механізми участі реального сектору
економіки в інвестуванні у вищу освіту;
створення умов для реалізації принципу "Освіта протягом
всього життя", розширення можливостей післядипломної освіти;
суттєве збільшення контингенту іноземних студентів в Україні.

У сфері інформатизації навчальних закладів:
продовжити реалізацію програми інформатизації освіти та
рівень забезпечення шкіл персональними комп'ютерами до 80 відс.;
створити у мережі "Інтернет" освітній портал міністерства
"Острів знань" забезпечивши користування ним не менше 25 відс.
навчальних закладів;
розпочати створення освітньої комп'ютерної мережі;
продовжити розробку та впровадження програмного забезпеченню
навчального призначення.

У сфері науки, інноваційної діяльності та інтелектуальної
власності:
визначення пріоритетних напрямів розвитку науки і техніки на
основі прогнозно-аналітичних досліджень, підтримка суб'єктів
Інноваційної діяльності шляхом створення нових механізмів їх
економічного стимулювання;
вдосконалення системи конкурсного відбору наукових досліджень
та розробок;
створення та запровадження системи державного регулювання
сфер трансферу технологій;
адаптація законодавства України в сфері інтелектуальної
власності до вимог СОТ, міжнародних норм та стандартів;
удосконалення процедури набуття прав на об'єкти
інтелектуальної власності.

У соціально-економічній сфері:
продовження виплат боргів педагогічним та
науково-педагогічним працівникам по статті 57 Закону про освіту
( 1060-12 );
реалізація програми "Студентський гуртожиток";
оновлення матеріально-технічної бази загальноосвітніх
навчальних закладів відповідно до кредитної угоди із Світовим
банком "Рівний доступ до якісної освіти";
поступовий перехід їх до фінансування навчальних закладів із
розрахунку на одного студента, учня;
розроблення та. запровадження нових нормативів утримання
навчальних закладів;
забезпечення стовідсоткового харчування учнів 1-4 класів та
створити умови харчування решти учнів насамперед дітей із
малозабезпечених сімей.

Категорія: Сучасність | Додав: chilly (25.06.2008)

Як качати з сайту


[ Повідомити про посилання, що не працює

Права на усі матеріали належать іх власникам. Матеріали преставлені лише з ознайомчєю метою. Заванташивши матеріал Ви несете повну відповідальність за його подальше використання. Якщо Ви є автором матеріалом і вважаєте, що розповсюдження матеріалу порушує Ваші авторські права, будь ласка, зв'яжіться з адміністрацією за адресою ukrhist@meta.ua


У зв`язку з закриттям сервісу megaupload.com , та арештом його засновників частина матерійалу може бути недоступна. Просимо вибачення за тимчасові незручності. Подробніше

Переглядів: 892
Форма входу
Логін:
Пароль:
Пошук
Друзі сайту
Статистика
Locations of visitors to this page

IP






каталог сайтів



Онлайн усього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Copyright MyCorp © 2017